Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub nie nadaje się do użycia z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwaracyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Gdy otrzymana przesyłka jest niekompletna, zawiera wadliwy bądź niewłaściwy produkt prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 888 40 5000 lub pod adresem info@g-s.com.pl. Nasi pracownicy poinformują Państwa o dalszym postępowaniu.
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, dołącz do zwracanego produktu gwarancję oraz wypełniony formularz zwrotu.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki (dotyczy osób fizycznych):
- Produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
- do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu.
- zwrotu mogą dokonać tylko osoby fizyczne, zakupy dokonane na firmę nie posiadają możliwości zwrotu.
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.